Reparatie & retour

Reparatie & Retour

Alle producten uit het Veeneman assortiment zijn door onze technische dienst uitgebreid getest in onze werkplaats. Ons hoofd technische dienst beschikt over de juiste technieken en materialen om te testen en te repareren. De duurzaamheid en kwaliteit van de producten en diverse onderdelen vormen de basis voor onze missie om al onze producten repareerbaar te maken. Daarom werken wij alleen met de beste merken.

Reparatie & retour

Kwaliteit en service vinden wij bij Veeneman erg belangrijk. Het kan helaas wel eens gebeuren dat ondanks onze inspanningen iets mis gaat. Gelukkig kunt u een foutief geleverd product of een product voor reparatie aanbieden aan onze technische dienst. Maak gebruik van onderstaand reparatie- en retourformulier om uw apparaat terug te sturen naar onze technische dienst.

Reparatie- en retourformulier

Formulier voor retourneren van producten en/of reparatieaanvragen
Om het proces goed en snel te laten verlopen is het belangrijk dat u een correct klantnummer invult. U vindt uw klantnummer terug op elke orderbevestiging en factuur.
Contactpersoon

Product informatie

De vragen hieronder gaan over het te retourneren product.
Reden van retour(Vereist)
Geef hieronder de reden voor retour.

Aan sommige reparaties zijn kosten verbonden. Lees meer hierover in onze Reparatie voorwaarden.

Om welke machine of artikel gaat het?
Wat is het artikelnummer? Dit is terug te vinden op het product etiket.
Heeft u een referentie? Dan gebruiken wij deze in onze communicatie met u.
Geef aan wat er mankeert aan het product:
Wanneer u een foto heeft van het product kunt u hier een afbeelding uploaden. Maak bijvoorbeeld een foto van het typeplaatje.
Max. bestandsgrootte: 25 MB.

Manier van verzenden

Hoe wilt u uw retour versturen?

Wij vinden het erg prettig wanneer u uw machine stofvrij, schoon en droog aan ons terug stuurt.

Akkoord(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.